Solvinity zocht naar een partij die ze kon helpen aan gekwalificeerde deelnemers voor “The IT Experiences” seminars en constante nurturing van de deelnemers. Gezien de ervaring die Purple Connect heeft met het managen van dergelijke trajecten en het belang van juist die deelnemers aantrekken, die voor Solvinity interessant zijn, was de match snel gemaakt.
“Onze evenementen worden bezocht door de juiste doelgroep, veelal in de juiste fase van hun complexe aankoopproces. Dankzij leadgeneratie en -kwalificatie door Purple Connect hebben wij mooie conversiepercentages gerealiseerd.”, Aldus Robin de Vries, Director Business of Development & Marketing van Solvinity.
Voor dit event, heeft Purple Connect haar ICT specialisten ingezet, welke ervaring hebben met de Cloud en weten wat het inhoud om een transitie te maken van een klassieke naar een nieuwe ICT-omgeving.
De deelnemers werden, door een vast en bewezen stappenplan, bewerkt en opgevolgd tot het event plaatsvond. Hierdoor was het no-show percentage significant lager was dan normaal. Tevens zorgt Purple Connect voor het nurturen van de doelgroep en deelnemers van Solvinity.
Inmiddels is er bij vervolgafspraken met de deelnemers een ROI ontstaan van de investering en loopt de samenwerking al ruim 5 jaar.